08 oktober 2012

Röda detaljer

Hej på Er!

Det känns bra!
Visst saknar jag vissa saker, platser och personer så mycket att det nästan gör ont i hjärtat.
Visst känner jag mig ibland lite vilsen och bortkommen.
Men i det stora hela så känns det bra.
Hundarna har anpassat sig otroligt bra med tanke på att vi numer bor mitt i centrala Linköping och inte en bit utanför Sundsvall med tillgång till dagliga skogspromenader runt hörnet.
 


Röda detaljer har smugit sig in lite varstans i lägenheten.
Sängkappan har jag sytt av smalrandigt tyg från IKEA.



Önskar er alla en bra dag!

Kram
Jenny

2 kommentarer:

  1. Nämen oj, här händer det grejer.
    Har ni flyttat? Eller jo, det skrev du ju, men hur kommer det sig?
    Hoppas du får en härlig måndag, och vilka mysiga röda detaljer.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Ja visst kan man sakna väldigt mycket och ändå på något vis går det bra. Tiden går. Roligt att läsa att det går bra för er :)

    Jag tycker att sovrummet ser jättefint ut med de röda detaljerna. Snyggt med en röd randig sängkappa! Och överkastet är verkligen vackert.

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny