04 juli 2013

Dagens

Hej på er!

Lugn ledig dag som stillar mörka ångestmoln.

Planterat om några blommor och hittat nya platser för dem.

Superfint fynd på Myrorna :) Urverket fungerar inte men det spelar ingen roll. Några lager vit färg och en blomma gör susen.

Sytt ihop några mormorsrutor till kuddfodral.

Avslutat ett kuddfodral till av mormorsrutor. Virkat lite på en stor mormorsrutan som är tänkt att bli en filt. Japp, jag älskar att virka mormorsrutor :)



Även fyndat stora rejäla kaffekoppar på Myrornas. :) Funkar riktigt bra att dricka kaffe ur men jag tror att de gör sig bäst med varm choklad i.

Inte att förglömma...
alla tre hundar har fått sig en varsin cykeltur idag. Selma hade lite svårt i början att förstå att det inte var kapplöpning mot cykeln som var tanken. Efter ett tag lugnade hon ner sig och travade i fin takt bredvid cykeln.

Kram
Jenny



2 kommentarer:

  1. Låter som en skön Torsdag.
    Var sugen på en cykeltur med Dix innan på förmiddagen. Men lite halvlurigt när jag måste ha med Stella bak i cykelsitsen så vi valde att gå istället.
    Härliga fynd, och undra om jag kanske skulle försöka mig på de där mormorsrutorna igen. Fast det kanske får bli till hösten, än har jag för många andra projekt.

    Ha nu en mysig Fredag, Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Åh fina fina mormorsrutor!! Vilket härligt kort det sista kortet är! Så fint är det :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny