04 september 2013

Magkatarr

Hej där!

Äntligen går det mot höst! Gisses vad jag har väntat och längtat. Den här sommaren har gjort mig helt apatisk vad gäller allt!
Hoppas energin, viljan och orken kommer tillbaka i takt med att värmen sjunker!

I förrgår tog jag mig äntligen i kragen och gick iväg till vårdcentralen. Ett besök som jag skjutit upp kanske lite för länge. Efter många frågor och tryckande konstaterade läkaren att jag lider av magkatarr. Blodprov och utandningsprov gjordes och ett avföringsprov ska lämnas in för att se om det kanske till och med är magsår. Läkaren lovade att återkomma så snart alla provsvar kommit så att han vet hur många olika läkemedel han vill att jag ska ta :(
I och för sig så har det varit psykiskt stressande sedan vi kom hem från Sundsvall, jobbet har varit stressande och måltiderna har varit allt annat än regelbundna en längre tid. Men jag trodde verkligen inte att det skulle resultera i en magkatarr!!
Jaja, dags att reda upp lite oreda och börja ta tag i saker.

Ta hand om er!

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny