30 oktober 2013

Onsdag

Hej!

Snart är oktober till ända.
Jag saknar de fina höstdagarna med sol, blå himmel och krispigt kall hög luft.
Jag är lite trött på molnig himmel och regn.

Jag är ledig idag och hade tänkt ta mig ut i skogen för att lägga ett spår till Selma och träna några sök med Mia och Sierra. Men vädret ser inte alls trevligt ut. Det regnar inte just nu men ser ut att kunna börja när som.

Vi får helt enkelt hålla oss i stan och träna lite lydnad/rallylydnad i Raoul Wallenberg-parken.

Fortsatte med traditionen att köpa Allers Julmagasin i år igen
Kan inte direkt påstå att jag blev så värst imponerad av årets julmagasin. Visst innehåller tidningen mycket fina juliga bilder men det är i princip allt. Av alla pysselbeskrivningar var det möjligen bara två som jag ev skulle kunna tänka mig att göra... om än göra om det lite.

Kanske skulle ta och gå igenom gamla inredningstidningar för att få pysselinspiration inför julen. Får jag några stora id´eer så måste de börjas på ganska snart :)

Ta hand om er!

Kram
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny