31 december 2013

Årets sista




2013 går mot sitt slut.
Det har varit ett känslomässigt år med både höga berg och nattsvarta avgrunder.
Jag har lärt mig mycket och säkert glömt bort en del.
Jag har funnit och vågat göra saker som jag länge dragit mig för. 
Jag har insett, accepterat och kommit tillfreds ned att vissa saker är som de är och att de måste kanske vara just sådär. Att det är dysfunktionellt funktionella.

Nu vänder vi blickarna mot 2014.
Öppnar den nya almanackan och ser att ett helt nytt år väntar.
365 dagar som väntar på att fyllas med ... allt som hör ett liv till.

Önskar er
ett gott slut
&
ett GOTT NYTT ÅR!

1 kommentar:

  1. Underbart fina bilder.
    Ha nu en riktigt trevlig kväll, och gott nytt år fina du, kram Malin

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny