06 maj 2011

Fyrkantig

Hej på Er!

jag har ju en hel del halvfärdiga projekt liggande varav vissa legat halvfärdiga typ sedan stan brann.
(=det har legat väldigt länge)
Igår rotade jag fram alla dessa halvfärdiga grejor och gjorde en storrensning.
Vissa saker slängdes dels för att mönster och/eller material försvunnit eller bara för att lusten att färdigställa dem helt enkelt försvunnit.
Att ha halvfärdiga saker liggande har jag insett är ganska stressande för mig. För hur det än är så ligger dessa saker och omedvetet gror i mina tankar.

De saker jag har kvar som ska färdigställas, insåg jag, har nästan alla en sak gemensamt.
Undra om det är en slump eller om mitt undermedvetna försöker säga mig något? :)

Samtliga halvfärdiga projekt

Det vita överkastet
Tanken är att dessa rutor virkade i ullgarn ska bli en mysig varm filt

Rutor som ska bli ... någonting ;)

Rutor som ska bli ett lapptäcke


Säga något liknande som att jag är en ganska fyrkantig personlighet. ;)

Nu tar jag helg och far ut i skogen :)


Önskar Er en fin dag och en trevlig helg!

Kram
Jenny

7 kommentarer:

  1. Haha ja men fyrkantigt är ju fint :)

    Det är skönt o rensa o slippa stressen som ligger o gror för o få de färdigt.
    Ha de skön i skogen
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Du skapar så mycket fint! :) Ha det härligt där ut i skogen i helgen ;)

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint och skönt att få göra klart. :)) Ha en mysig kväll. Kram

    SvaraRadera
  4. Hihi, faktiskt lite komiskt. Men tänk vad stolt du blir när något av dina rutiga projekt blir klara.
    Men jag är likadan, jätteduktig på att påbörja projekt, men inte så duktig på att slutföra dem.
    Hoppas du får en mysig Fredagkväll och helg.
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  5. Såå vackra saker! Du verkar vara otroligt kreativ!ha en skön helg! Kram lotta

    SvaraRadera
  6. En lättnad att se att fler än jag har halvfärdiga projekt som "ligger till sig". Lite av ett problem när man pysslar är ju att man får nya tider samtidigt, och sätter igång med nya grejer och glömmer bort de gamla...

    SvaraRadera
  7. Underbara halvfärdiga projekt... HOppas orken återkommer att färdigställa dem för de ser ljuvliga ut.

    Önskar dig en skön avslutning på vecka och en god start på nästa

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny