31 januari 2012

Nytt i vardagsrummet

Hej på Er!

Man kan ju undra varför snön väljer att visa sig nu. 
Inte för att jag har något emot det men jag hade uppskattat snön mer för någon månad sedan.


 Några nya saker till vardagsrumsfönstret. Min första Myrten... som jag hoppas lyckas hålla liv i i alla fall några veckor. :)


Hjärtan på tråd i en kruka av fattigmansilver.Har blivit ett riktigt proffs på att hålla dem vid liv :) Tuff kärlek är det som gäller. Statyn i "betong" hittade jag på blomsteraffären och det kan jag lova var kärlek vid första ögonkastet.


 Är inte krukan vacker!?


Fågelburen kommer från Broarne.se.


 

HM Home är farligt att surfa in på. Vackra kuddfodral, gardiner och filtar.

Det en gång så fina citronträdet ser nu ut så här. Selma har gått hårt åt det under vintern. Vet inte varför hon är så besatt av trädet. (Dammtussen och stearinfläcken bjuder jag på)

Önskar Er en bra dag!

Kram Jenny

4 kommentarer:

  1. Vilket vackert hem du har!

    kram 3 tanter

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder på ert mysiga hem,
    Trevlig helg.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en skön söndagskväll.

    kram 3 tanter

    SvaraRadera
  4. Jag tycker om hjärtan på tråd men tar ihjäl dem. Trodde först att jag vattnade för mycket men det är nog tvärt om. Fast som jag tolkar det ska de ju inte ha mycket vatten heller. Krukan är snygg! :)

    Ha en bra vecka! /Ann-Louise

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny