10 november 2012

Högar av garn

Hej på Er!

Tack mamma för all garnhjälp!!!


En hög med garn
Nu äntligen är alla spislock färdiga.
Kanske inte så praktiskt men lite annorlunda och roligare än vanliga tråkiga vita spislock. Nu saknar jag inte en spis med häll lika mycket :)

 En till liten garnhög blev till en luftballong!
Mönstret är gratis och virkas i Järbos Soft Cotton. Virknålen är grov så det går snabbt och lätt att virka.
Hos denna underbara bloggare, som också gjort mönstret, finns det att ladda ner.


Supersöt och enkel att göra!

 Nu blir det en dusch och sedan soffhäng framför tv.
Har ett överkast att färdigställa :)

Önskar er en fin lördagskväll!!!! 

Kram
Jenny




P.S Försöker kommentera hos en fd arbetskollega men det går inte! Får något konstigt error-meddelande! Synd... ville bara säga hej!

5 kommentarer:

  1. Hm, om det är mig du menar, kan det nog bero på temat jag hade ... eller så är mitt spamm filter för bra :/

    Har bytt tema nu, det andra var lite dingt ...

    //Veronica

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar färgklick.
    Snyggt!
    Och vilken söt luftballong, underbar.
    Hoppas ni får en skön Söndag, Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Härliga grejor du skapar som vanligt :)

    SvaraRadera
  4. Fina grejer!:)
    Visst kan du ha bomullsgarn. Jag har stickat disktrasor i 50/50 bomull/lin och det funkar fint:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh härliga underbara färger och snyggt! :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny