08 november 2012

Nymålad sänggavel

Hej på Er!

I flera veckor har färgburken stått i städskåpet. 
Först i Sundsvall och därefter här nere.
Varje gång jag öppnat städskåpet har jag sett burken stå där.
Men jag har inte riktigt vågat öppna burken än mindre använda innehållet.
Att måla i vitt är ju hur som helst säkert och tryggt. Måla med grått känns också tryggt.

Men nu så tog jag mod till mig.
Kanske att jag blivit lite modigare efter den röd/vit randiga sängkappan och all färgglad virkning. :)

Tadaaaa....
jag har målat med röd färg!!!! :)






 Idén med en sänggavel i färg fick jag tidigare i somras.
Grundtanken var då att den skulle målas i rött och turkost efter inspiration av ett kuddfodral.
Inspirationen


Hoppas ni får en bra dag!

Kram
Jenny

3 kommentarer:

  1. Såå snyggt!!
    Det behövs en liten färgklick ibland.
    Snyggt med randiga sängkappan, kuddarna....ja hela grejen vart kanon!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Läckert, shit så snyggt.
    Grymt bra att du vågade, för det blev helt underbart snyggt.
    Hoppas du haft en skön Torsdag, Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Och jag, ja, jag bara älskar ditt sovrum! Så snyggt!! :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny