07 mars 2013

Pottskåp

Hej på Er!

Som jag berättat tidigare så bor vi nästan granne med Myrorna.
Naturligtvis så blir det ganska täta besök :)
Oftast så kommer jag ut tomhänt (priserna är ganska höga) men ibland så hittas fynd.
Fynd som detta pottskåp för 80 kr!
 

 
 
 

En till engelsk pelargon har fått flytta in. I väntan på bättre kruka får den bo i en vitmålad konservburk.

Nu blir det till att dra ett drag med dammsugaren och moppen. Inte klokt vad hundarna drar in smuts den här tiden på året.

Kram
Jenny


5 kommentarer:

  1. Hej! Riktig fynd skåpet! Fin Fin! Och så vacker blomma! Hur är det med hostan?
    Har en skön kväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Fint pottskåp du hittat! Själv gör jag sällan några fynd på loppis!
    Här går också dammsugaren varm!
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera
  3. Bara 80 kronor är ett fynd. Jag såg inte att det är en burk blomman står i. På min dator såg det ut som en snygg vit kruka :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  4. 80kr!! billigt!
    Den vitmålade burken är väl kanon som kruka, jättefin!:)
    Ha de gott!

    SvaraRadera
  5. Wow!!! Vilket fynd :) Jättefint

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny