10 september 2011

Ett vitt klädskåp och en valps vardag

Hej på Er!!

Världen har stannat av lite nu med en liten valp i hemmet. Trots flera lediga dagar har jag inte på långa vägar hunnit med allt som jag planerade att göra. :)
Men å andra sidan... det är inte så länge som dom är just valpar så den här tiden ska man ta till vara på. Dammtussarna i hörnen försvinner inte... kanske att dom blir något större men... äh.. :)

Lite fixande har jag dock lyckats få till... med hjälp av Selma :)

För flera veckor sedan fyndade jag ett klädskåp på Prio 1 för en billig penning.
Vacker färg hade det inte, aprikos/rosa, men tiden och orken räckte inte till just då för att måla om det.
Nu så tog jag mig i kragen och plockade fram slippapperet, penseln och färgburken och gav mig i kast med skåpet... allt under noggrann bevakning av Selma. :)






Selma växer så att det knakar... både kroppsligt och mentalt.
För 9 dagar sedan vågade hon knappt gå 3 meter ifrån mig när vi var ute. Idag är det annat ljud i skällan vill jag lova. :)
Ungefär så här ser en dag ut i Selmas liv:

Busa med mamma Mia

Sova en stund

Busa med "syster" Sierra

Sova en stund

Hoppa upp och ner i fåtöljen

Busa med pinnar och annat skoj som hittas ute


Önskar Er alla en trevlig lördagskväll!!!!!
Kram
Jenny

4 kommentarer:

  1. Å ni har skaffat en liten Selma. Det var nog ett klokt beslut i allt elände. Jag behöver väl inte säga det men....gud så söt. Lycka till nu med lilla gumman och hennes fina mamma. Önskar er alla fyrbenta och tvåbenta en go helg. Kram från Maria

    SvaraRadera
  2. Åh vilken bedårande liten vovve... SÅ ljuvligt söt så till och med jag kan tänka mig att skaffa en;) LJuvligt skåp och vad snyggt det var med ramen, jättevackert;)

    Önskar dig en skön helg
    Annie

    SvaraRadera
  3. Finns det nå sötare än valpar?? :)
    och skåpet blev ju hur snygg som helst att du hiner :)
    Ha en fin söndag
    kram

    SvaraRadera
  4. Inne hos oss har du en utmärkelse att hämta;)

    HOppas du haft en ljuvlig dag/Annie

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny