09 april 2012

Open Show!

Hej på Er!

Tiden springer verkligen iväg ibland... redan april :)
Inredningsinspirationen och lusten att blogga har legat i dvala länge men börjar nu långsamt spira igen. :)
Inte mycket som har hänt under min frånvaro. Jag har mest ägnat min tid till hundarna och att mysa i soffan framför diverse halvseriösa tv-serier samt påbörjat ett nytt litet virkprojekt.
Ganska behagligt med andra ord :)


Den sista mars drog vi iväg till en Open Show i Örnsköldsvik.
Extra speciellt med just den här utställning var att även Mia skulle "dammas av" utställningsmässigt efter valpkull och återhämtning. :)
Mina förväntningar var inte speiellt höga med tanke på hennes långa frånvaro från "ringen"...
men gissa om hon slog mig med häpnad.
Min vackra flicka med den stora gula mjuka nosen! :)



BIS: SE VCh SEAMOUNTAIN'S ORDER OF ST MARIA.
BIS 2: SE VCh CINDERELLA LOVEHOUSE SUNGOLD
(Det är alltså Mia som står vid den röda rosetten och... hmmm... jag)



MID LIMIT tik/Btkl 1/BIS I: SE VCh SEAMOUNTAIN'S ORDER OF ST MARIA           


Mia´s fina dotter Selma:

PUPPY II tik: SEAMOUNTAIN'S WONDERFUL WISH           
Selmas bror Casper:


PUPPY II hane/Bhkl 3 : SEAMOUNTAIN'S WONDERFUL WINGS             


Sierra blev 3`dje bästa tik samt att Seamountains kennel blev Bästa uppfödargrupp!
Samtliga bilder har jag lånat från Goldenklubben Ångermanland hemsida där även fler fina bilder finns.

Nu ska jag slå mig ner i soffan och fortsätta på mitt nya virkprojekt. Har en gnagande känsla om att jag har missat något tv-program som jag har sagt att jag vill se....

Kram
Jenny

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag tycker att det låter som att du har det riktigt bra, riktigt härligt med andra ord :) Och gratulerar till dina fina hundar också! Hoppas att ni haft en fin påsk och kom snart tillbaka igen ;)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Åh vilken trevlig uppdatering. Grattis i massor.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis! Kul att det gick så bra! Och - såå kul att få se en bild på dig oxå! :-)

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny