04 december 2010

Total stillhet...

... råder i lägenheten just nu. Det enda ljud som hörs är kaffebryggarens hemtrevliga puttrande.
Lägenheten är städad, maten har blivit serverad, disken är diskad och undanplockad och hundarna har fått varit ute och busat i snön.
Jag tänkte ta tillfället i akt och sätta mig i soffan och återuppta virkningen på överkastet. Planen är att det ska vara klart till våren/sommaren. Har lite planer på att göra om lite i sovrummet under våren... så ett vitt virkat överkast på sängen skulle vara pricken över i:et.


Nu verkar kaffebryggen puttrat klart!




Medan jag väntade på sambon igår pysslade jag ihop lite pynt


Önskar Er en trevlig lördag!
Kram
Jenny

2 kommentarer:

  1. Vilket vackert pynt du har gjort! Låter som om du kommer att få en skön kväll:)
    Ha det gott!
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det låter!
    Fint pyntat! Nä, nu ska jag sätta på kaffebryggaren för det lät så himla gott....
    Kram marie

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny