04 oktober 2010

Medan jag väntar...

...på att bulldegen ska jäsa klart, tänkte jag visa lite bilder på min omstylade hall.
(Försök att inte se kommoden som en kommod utan ett halvmånebord. *ler*)






Hoppsan, vilken smutsig spegel jag har. *skäms lite*
Det är först när man tar kort på grejerna som man inser att den är dags att ta en sväng med dammtrasan. *ler*
Ljusstakarna på väggen är egentligen lampetter, som från början var i mässing. Men efter några varv med sprejburken och lite sladdborttagning och annat mickel så... taadaaa!

Hmmm... undrar om inte spegeln sitter för högt upp? Kanske skulle bli bättre om den satt något lägre. Kom gärna med synpunkter och åsikter... om ni vill. Det är så lätt att "stirra sig blind" på något och "fastna" i en idé.

Nu är nog min deg klar!! Här ska bakas kanelbullar!
Mums... smaskens!

Kram
Jenny



1 kommentar:

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny