18 oktober 2010

Zinkhjärta...

Det är inte ofta jag är in på Rusta. Anledningen till det är... vet inte... tror att det är för att Rusta ligger på "fel sida vägen" i Birsta.
Birsta är det stoooora shoppingcentrat en bit utanför Sundsvall. Där finns alla vanliga butiker som brukar finnas i ett shoppingcentra... ni vet. Men... själva Birstahuset och Ikea ligger nära varandra, så naturligt åker man dit. Det gör att, iaf jag, lätt "glömmer bort" alla andra butiker som ligger mittemot på andra sidan vägen.
Jaja... mycket svammel blev det nu. Googla på Birsta om ni är intresserade av vad jag svammlade om. *ler*

Det jag tänkte berätta var att jag var in på Rusta i fredags och hittade så söta zinkhjärtan med plats för värmeljus. Eftersom det var så fint pris på dem, tog jag två. Tänkte hänga dem i köksfönstret närmare vintern.


Kram
Jenny

7 kommentarer:

  1. Så du har varit i Rusta också! Jag såg inga sånna där :(
    Hoppas din vecka har börjat bra! Ha en skön kväll med tända ljus!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Hej på dig!
    Köpte också 101... men den höll inte samma klass som Allers.. som dessutom inte kostar mer än halva priset. Ska bli spännande att se allt pysslande på bloggarna framöver..
    Ha det så bra!
    Kram Evelina

    SvaraRadera
  3. De hade sånna i Ullared också. Stod med 2 vita i handen en stund, men sen kom jag inte på vart jag skulle ha dem, och hängde tillbaka dem. De är jätte fina!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset, jättefint!
    Rusta är toppen. Rätt som det är har dom det rätta och till det rätta priset också.
    Ha en bra dag!
    AC

    SvaraRadera
  5. Vilket fint hjärta!
    Önskar vi hade Rusta här nere...

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  6. Jag har hängt mycket på Birsta under sommarsemestrarna förr, så jag vet precis vad du menar! Hjärtan var ju jättefina, man kan tro att de istället kommer från dyr inredningsbutik!

    SvaraRadera
  7. Hej igen!
    Jag behöver hjälp med ett val, slänger ut mina funderingar till alla på min blogglista.

    Titta in om du har lust!

    Trevlig helg
    AC

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny