06 november 2010

Korsstygns arkivet

Meningen var att jag skulle visa lite bilder på vad jag pysslat med men... helt plötsligt så känner min dator inte igen USB´n till kameran *suck* Undra varför dom sagt upp bekantskapen? *funderar*
Får vänta på att sambon vaknar efter eftermiddagsluren så han kan hjälpa mig med att åter bekanta datorn och kameran för varandra.

Jag har verkligen fastnat för att brodera korsstygn!
Till min stora glädje har jag hittat en superfin sida på nätet med bara korsstygns mönster! *tjoho*
Galet mycket fina mönster... ni som är intresserade titta in här.


På återseende!

Kram
Jenny

1 kommentar:

  1. Hej,
    Ja visst är det kul att brodera! Vilken bra sida du hade hittat. Tack för tipset.
    Kram Annelie

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny