03 maj 2011

VäskSömnad

Hej på Er!

I väntan på att tyget jag beställde ska komma 
knåpade jag ihop en väska till mamma.





Skulle jag lyckas göra ett lapptäcke så... kan man ju göra ett till:)
Är lite sugen på ett lapptäcke med röda nyanser till vintern.
Eller ett täcke i lila nyanser till hösten. :)


Bild lånad av Stoff och Stil

Den här kudden är jag också lite sugen på att göra:)
Beskrivningen till den går att ladda ner gratis från Stoff och Stils hemsida närmare bestämt här. :)


Bild lånad från Stoff och Stil





Önskar Er en fin dag!
Kram
Jenny

6 kommentarer:

  1. Vad mysigt.
    Den sidan ska jag verkligen kolla in när jag slutat jobbet.
    Hoppas du får en härlig dag.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Snygg väska! Vad du är duktig på att sy :)

    SvaraRadera
  3. Heej!

    Inspirationen lär komma tillbaka ska du se.. Så fort våren kommer tillbaka!

    Tack och lov ligger inte skiten kvar.

    Ha en fin kväll! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Vilken ursnygg väska! Tyget var himla härligt med alla färger.
    Lycka till med lapptäcket!!
    Kramar Marie

    SvaraRadera
  5. Din mamma måste bli glad för den fina väskan! Kudden var jätte snygg, ser svår ut...
    Men du är ju en hejare på att sy!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Duktig du är:)

    Såå fin kudde..kanske skule sy sig en sån nån dag:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny