07 december 2011

Mysiga morgon

Hej på Er!

Jag älskar mornar.
Japp, ni läste rätt.
Jag älskar mornar.
Jag älskar mornar som man får sitta i lugn och ro vid köksbordet och smutta på kaffet. Bara sitta där i total tystnad och njuta av vetskapen att jag jobbat 10 timmar och att så fort jag druckit ur kaffet kan krypa ner i min säng och sova.
Sådana mornar är de enda mornar jag fullkomligen älskar.
Det är en sådan morgon idag... nu.

Ett fyndat gammal litet bakbord som man nästan kan tro är designad till adventsljusstake egentligen. :)

Hoppas Ni alla får en fin dag!
Kram
Jenny

2 kommentarer:

  1. Ser riktigt mysigt ut med morgonfikat:)
    Hoppas att du fick sova gott!
    Stor Kram Annelie ♥


    PS Kan du verkligen somna när du precis har druckit kaffe:)?

    SvaraRadera
  2. Här har vi en toppendag då det äntligen har kommit snö!!
    Lite avid är jag på ditt bakbord, har letat lääänge efter ett :)
    Hoppas morgonstunden och sovstunden var skön :)
    Kramar Helena

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny