29 maj 2012

Fler fynd

Hej på Er!

Fler fynd jag gjorde i Viksjö gamla skola.

Att ta ett rättvist kort i vår hall är verkligen inte det lättaste! Att jag har en förkärlek till gröna glasflaskor är ingen hemlighet :). Just en sådan här stoooor grön glasflaska (vet inte dess rätta namn) har jag letat efter hur länge som helst. Gissa mina små utrop av glädje när jag såg den! :)

Glasflaskor med blommor i på ett silverfat är något jag förälskat mig i just nu.

Stor grön flaska med originaletiketten på hittade jag också... fler små glädjerop :)


På tal om små glädjeutrop...
i lördags var jag och Selma på inofficiell utställning.
Trots att jag var tröttare än tröttast (åkte direkt från nattjobb till utställning)så gick det riktigt bra. :)
Två rosetter till är uppsatta på tavlan hemma...
ett HP och en BIM rosett.:)


Önskar er en fin dag!!!!

Kram
Jenny

1 kommentar:

  1. Så fint med de många små flaskorna, fantastiskt att en så gammal etikett hållt sig kvar. Gillar spegeln också, enkel, klassisk och snygg!

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny