21 maj 2012

Seamountain´s Splendid Sierra

Hej på Er!

Sierra och jag kom hem igår från en utställning i ett regnigt och dimmigt Östersund.
Stolt som en tupp bar Sierra på sina tre rosetter!
En rosa CK rosett
 en röd/gul rosett som det står BIR (Bäst i ras) 
och en blå/gul rosett som det står CERTIFIKAT på!!!!
Vet inte riktigt vem som var stoltast... jag eller Sierra :)
Trötta och blöta in på bara skinnet orkade vi inte vänta de tre timmarna till den stora BIS (Best in show) finalen.
Jag kände mig trött, blöt och lycklig nog över att Sierra fick sitt första CERTIFIKAT! :)



Nu ska här förberedas för kurskväll.
Önskar er alla en fin kväll!!

Kram
Jenny


3 kommentarer:

  1. Hittade din fina blogg när jag sökte Seamontainskennel. Fint inspirerande både om hund och inredning! Jag har oxå en SEamontiona hund, Lilly sju år, full av liv och energi:-) Grattis till fina resultat med Sierra!!Med vänlig hälsning, Ulrika Skoog

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis till matte och vovve :) hälsar 3 tanter

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny