07 oktober 2013

Karens och tävling

Hej!

Nybörjare som jag är så trodde jag att i och med att jag anmält mig till en tävling var "berättigad" till en plats. Men i fredags kom ett mail där arrangören berättade att de fått in väldigt många anmälningar och skulle behöva arrangera om lite samt tillämpa lottning på vilka som skulle få vara med och vilka som skulle vara reserver.
Det blev många och långa timmars väntan. Jag som sett fram mot detta så länge och var så taggad... tänk om vi inte skulle komma med!

Glädje var stor när jag går in på sbk tävlings´s sida och ser både mitt och sambons namn som ordinarie tävlanden :)
Tjohoo... det blir av!!!!

Tyvärr så blir det inte tävling för alla tre hundarna. Selma har fått en hudinfektion och äter antibiotika sedan några dagar tillbaks. Även om hon med råge hinner äta klart kuren så medför det en tävlingskarens.:( Men det kommer fler tävlingar:)

Jag måste erkänna att jag redan nu måste öva på att komma ihåg att andas. Bara jag tänker på tävlingen så håller jag andan av nervositet och förväntan!
Andas är viktigt, glöm inte det Jenny, att andas är faktiskt livsviktigt!

Ta hand om er!

Kram
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny