26 januari 2014

Inte alls enligt planen

Hej!

Äsch vilket fel start på dagen det blev idag! Riktigt, riktigt jäkla fel! Så besviken och arg på mig själv. Idag av alla dagar försover vi oss.

Planen var att åka till Motala för att tävla i rallylydnad. Klockan skulle ringa 06,00. Men nähä då! Istället vaknar vi av att Mia går runt med mina gamla strumpor i munnen och låter på sitt säregna "muande" sätt som hon gör när hon vill påkalla uppmärksamhet. Ligger en stund i sängen med slutna ögon och funderar över hur det kan komma sig att Mia är vaken innan klockan. Öppnar ögonen och konstaterar att det är väldigt ljust för att vara innan kl sex på morgonen. PANG så slår insikten i ansiktet. Vi har försovit oss! Efter att yrat runt i sovrummet på jakt efter mobilen så kunde jag konstatera att ... vi hade försovit oss i flera timmar. Inte en chans att vi skulle hinna till våran start.

En tripp ut på Tinnerö för att låta hundarna busa av sig och ett besök på Blomster Torget tog udden av den besvikelse jag kände på morgonen.



Kram
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny