17 januari 2014

Pilatesbollen

Hej!

I början av hösten förra året fick jag ett litet "hälsoryck". Full av energi och träningslust åkte jag iväg och inhandlade en pilatesboll. (Tänkte att jag skulle mjukstarta)

I helgen, i samband med utstädningen av julen, röjde vi även i den stora garderoben. Där längst in i ett hörn, full av damm "hittade"jag igen pilatesbollen. Nopp, inte flitigt använd kan jag påstå. För att kunna torka golvet i garderoben rullades bollen ut i vardagsrummet.

Några blev nyfikna på den stora blå bollen och det ena gav det andra och med husse som höll emot bollen blev det såhär tillslut.



Efter lite googlande så har jag nu ett "träningsprogram" men inte till mig utan till hundarna. :)
Så bollen kommer till användning men inte riktigt på det sättet jag köpte den till.

Kram
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny