11 november 2010

Trött men lycklig

God morgon på er!
Andra jobbnatten av tre avklarad. *gäsp*

Igår sov jag bort hela dagen så jag missade snöbus med hundarna. Ska försöka att gå upp i någorlunda tid idag så jag hinner följa med Micke och hundarna ut.*ler*
Jag vet inte vem av oss tre, mig, Alma eller Mia, som gläds mest över att snön äntligen kommit.*ler*
Micke muttrar mest argt och osammanhängande medan han kastar ilskna blickar ut genom fönstret. Just innan jag skyndade mig iväg till bussen igår hörde jag några ord han muttrade/väste fram.... några svordomar och så ordet "snö". Slutsaten är nog att han inte tycker om snö. *ler*

På pyssel fronten har det inte hänt så mycket. Inspiration saknas inte däremot tiden och i vissa fall material.
Var ut till Gardin center i Birsta i måndags och köpte nya gardiner till sovrummet samt lite annat tyg.
Tyvärr (eller egentligen så var det nog tur) så hade jag en begränsad kassa med mig annars hade jag kommit ut ur affären med trippla uppsättningar gardiner till samtliga rum.*ler* Inte nådigt vad mycket fint i gardinväg dom fått in.*suckar lyckligt*


Bilder från förra vintern. Nya bilder blir det garanterat



God natt och
hoppas ni får en fin snörik dag!!

Kram
Jenny

2 kommentarer:

  1. Hej!
    ÄNTLIGEN det finns nån annan som tycker inte om snön! Yes! :D
    Hoppas du får en mysig helg!
    Hundarna är SÅÅÅÅ söta, kan tänka mig att de tycker om snön!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Här i Luleå har det också kommit en massa snö. Det är mysig och blir så där juligt!
    Ha en skön dag!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny