14 november 2010

Tvålpåsar och advenstrumpr

Långa snöiga skogspromenader har varvats med pyssel och knåp den här helgen.
En perfekt helg för återhämtning från veckans 4 jobbnätter och förberedelser för att jobba dagturer hela nästa vecka. *ler*



De grå "fårskinnen" från IKEA fick ta plats i soffan. Underbart varma och mysiga att gosa ner sig på när lördagskvällen kom. En stor skål smågodis, favoritserien i dvd´n (Huset Elliot) och tända ljus.



Högen med tyger i olika material plockades fram samt min gammla trokänare till symaskin.






Tvål är bra till mycket... bla till pysselmaterial *ler*

Allt i en salig röra bla några färdiga tvålpåsar.
I stället för 1 julstrumpa gjorde jag 4 adventstrumpor


Hoppas alla Ni också haft en bra helg!
Kram
Jenny

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad fint du har pysslat! Jag har målat idag, haft en mysig film och taco-kväll med Leyla och nu sitter jag på soffan halvdöd!
    Ha en fin kommande vecka!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Åh vilka söta adventstrumpor du har gjort! Jag älskade Huset Elliot när det gick på TV....
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  3. Du har en liten utmaning i min blogg!

    Ha en fin kväll!
    AC

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny