17 april 2011

Bordsdekorationer

Hej på Er!

Närvaron på bloggen lyser med sin frånvaro nu för tiden.:(
Glädjen i att träna hundarna har åter kommit tillbaka så... jag har prioriterat utomhusaktiviteter framför datorn.

Just nu så vet jag inte vad denna blytunga söndag kommer att bjuda på för kul. Antagligen så blir det en mindre loppisrunda efter jag vaknat. :) Eller så kurar jag och hundarna ner oss i soffa och slötittar/halvsover på samtliga säsonger av True Blood och Vampires Diary hela dagen.:)

Några bilder på det som pryder borden här hemma just nu.





Den lilla vasen och kronan är nya fynd från blomsteraffären.




Ett sött träkort från Blomsterlandet.

Tulpaner, blåbärsris och björk
i en burk från IKEA 
dekorerat med ett träkort från BlomsterLandet
på ett silverfat 
dekorerat med en krans av björkris.

Önskar Er en skön Söndag!
Kram
Jenny

3 kommentarer:

  1. Visst är det härligt hur våren även för med sig motivation till hundträning.
    Har känt mig så lat under vintern, men är ju inte lätt att träna hund bland all snö.
    Men nu när solen är framme kommer både lydnad och spårning in i vardagen på ett roligt och motiverande sätt.
    Underbara bilder.
    Hoppas du får en skön och lat Söndag. Låter som du kan behöva det.

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  2. Ja våren lockar till uteliv mer än inne framför datorn...
    Har börjat valpkursen med Nisse nu, så jag förstår vad du menar. Det är verkligen något visst med att få vara ute i naturen med en fyrfota vän!
    Önskar dig en skön vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Ja allt har sin tid. Och vem kan sitta inne och blogga så här när solen skiner. Tittar in till dig efter ett par dagar nu. Idag är det högsommar här :) Kramar Maria

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny