18 juni 2011

Tankar och reklam

Hej på Er!

Idag är det ca en vecka kvar till Mia åker tillbaka till sin kennel. Herre jisses vad tiden går fort! Hoppas det känns som om den går lika fort den tiden hon är borta. Men det är långt till slutet av augusti! :(
 Även om vi visste "reglerna" med att vara fodervärd så tänkte vi riktigt aldrig på att det skulle komma en dag då Mia skulle vara bort från oss i flera veckor. Vi "glömde bort" det... sköt det på framtiden. Men nu har alltså tiden kommit! Och även om jag vet att Mia kommer att ha det superbra "hemma" på sin kennel och bli så väl omhändertagen och det kommer att gå bra så... känns det konstigt att hon ska åka.


Mitt paket från Country by mail kom här om dagen! :) Mycket fina saker som jag helt klart kände var "livsviktiga" att klicka hem. ;) Bland annat så klickade jag hem några fler gamla tidningar eftersom jag pysslat upp de jag hade :)
Det är något väldigt mysigt med gamla tidningar.
Prasslet av det gula papperet och de fina reklamannonserna till exempel. :)




Hoppas Ni får en fin lördagskväll!!
Kram
Jenny

3 kommentarer:

  1. Ja jag förstår att det känns tungt när lilla vovven åker. Och vilka mysiga papper, dom kan du göra mycket av. Önskar dig en skön helg Kramar Maria

    SvaraRadera
  2. Jag skulle inte heller tyckt om det. Nej, jag skulle förstås gråtit floder, snorat o betett mig allmänt löjligt. För även fast man vet att de kommer att ha det bra är det ju så lång tid. Hoppas allt går bra för lilla "mamsen" när det bär till. Vad spännande :)

    SvaraRadera
  3. Halloj!
    Kul att du gillade mina hundbilder. Jag älskar att se deras badglädje i bilderna!

    Förstår att det är jobbigt att låta sin foderhund åka tillbaka till kenneln under sommaren! Hoppas ni kan åka dit o snosa på valpar under sommaren! Du ska se att sommaren går fort och att hon snart är hemma igen!

    Nu har vi lämnat tillbaka vår "lånehund" och det är återigen bara en hund i huset, det känns också lite tomt!

    Ha en fin söndag, kram Maria (Trivsamma Förändringar)

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny