28 juni 2011

Det är jobbigt att fynda...

... när man inte är van! :)



I Mias frånvaro har vi fått låna hem en annan mysig flicka. Kanske kommer ni ihåg henne... hon var hos oss ett tag i april. Dixie heter hon.
Så här slut var denna tjej efter 13 km promenad och ett loppisbesök. :) Alma som nu snart är en rutinerad "loppare" väntade tålmodigt på att få fortsätta promenaden hem. :)

Ser ni vilka fynd som gjordes??!! Speciellt den där "träbiten" som ligger på lådorna!!! *tjohooo*
En bättre bild kommer bara jag beslutat var skönheten ska sitta. Det passar på alla väggar här hemma nämligen. :)

Önskar er en skön tisdag!

Kram
Jenny

5 kommentarer:

  1. Hej
    Fina fynd du kom hem med knoppbräda är alltid bra...
    kul att du tittade in hos mig..
    ha en skön dag i solen
    kram sandra

    SvaraRadera
  2. Hej! ja man blir trött av att göra fynd ;) Visst menar du 13 km enkel väg?..... tror jag inte skulle orka det heller :))

    SvaraRadera
  3. Haha, jag känner igen det där när jag hade hund. han la sig pladask efter långa promenader, speciellt i denna värme. Men det bästa av allt, han kunde sätta sig ner och tvärvägra gå längre för då skulle man bära honom. 20kg bär man ju inte bara sådär :) Men en som alltid gick på det knepet är min bror hihi.
    Ha en fin kväll, kram

    SvaraRadera
  4. Ungefär sådär brukar herr Fräken också se ut när jag släpar med honom på loppis! Bara lite mindre päls ;-D
    Och jaaaa, visst ser jag "träbiten"! Är det en gammal knoppbräda?? En sådan letar jag jämt efter men har inte hittat någon...

    SvaraRadera
  5. Åh, vilka söta hundar :)

    Kramar från mig!

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny