27 januari 2014

Mumsigt

Hej!

Det svider fortfarande lite den där försovningen i går. Så onödigt men jag antar att kroppen tyckte det var nödvändigt men några timmars mer sömn. Hundarna är anmälda till en ny tävling den 1/3 så då ska vi se till att komma iväg :)

Jag var in på Arken Zoo här om dagen. Ett ställe där jag allt som sällan bara kommer ut med det jag/hundarna behöver. På något sätt så smyger det alltid till något extra. Den här gången kom jag hem med ett gäng frysta kalkonhalsar plus det jag åkt ut för att köpa. De ser minst sagt osmakliga ut med hundarna är galna i dem.



Just när jag tog bilden svassade Mia förbi Selma. Något som inte uppskattades av den unga fröken som ansåg att det var bästa att muttra lite och spänna blicken i Mia. Man kan ju aldrig veta om någon försöker roffa åt sig godsakerna.

Kram
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny