12 januari 2014

Snöig promenad

Hej!

Det har åter börjat snöa.
Hoppas att denna snö får ligga kvar några timmar längre än den förra.

Jag, Mia och Sierra åkte ut till Tinnerö tidigare idag. Då det är så öppna fina marker på vissa ställen där fick hundarna springa lösa. Selma har börjat löpa för några dagar sedan så jag ville inte ha henne lös så därför var hon och Micke hemma och myste. Kändes bättre att göra så än att ta henne med i koppel.

Jag är inte riktigt vän med kameran än så bilderna blev lite konstiga. Måste ta mig tid nu i dagarna och riktigt gå igenom alla inställningar osv.






/Jenny

1 kommentar:

  1. Åh de ser så ljuvliga ut dina hundar. Golden ligger mig lite extra varmt om hjärtat faktiskt , ett minne från barndomen.....
    Kram
    //bara anna
    Annacecar.blogspot.com

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny