03 augusti 2010

Kanske om man...



Hej!

Ända sedan tv kom upp på väggen har jag gått och irriterat mig på den. Ja, inte fullt lika mycket som jag fräste och morrade över den då den stod på skänken iof.
Saken är den att jag har någon form av hat/kärlek till den fula svarta grejen.
Hade det varit helt upp till mig så behövde vi inte ha en tv. Handen på hjärtat så kanske jag tittar max 30 minuter per dag på tv. Ofta så sitter jag och handarbetar framför tv vilket gör att jag ändå inte tittar på programmet som visas, utan är fullt koncentrerad på handarbetet. Jag lyssnar med andra ord på tv. :)
Men nu är tv´n vara eller icke vara inte helt upp till mig.

Var inne och tittade på en fin blogg igår som löst problemet på ett otroligt vackert och stilfullt sätt!!
Kanske skulle något liknande passa i vårat vardagsrum?!
Tål att funderas på :)

Hoppas ni får en bra dag!!

Kram
Jenny


Update:

Så här ser det ut i dagsläget:


Kalt, trist och inte alls vackert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny