24 augusti 2010

Trådrullehållare...

Hej på er!

Det kom ett litet paket med posten idag från min mormor i Dalarna.
Hon har äntligen lyckats hitta en trådrullehållare (tror det heter så) till mig. Som jag sökt efter en sådan!!
Tack, snälla mormor!! *kram*

Är den inte fin!?
Kanske lite vit färg och lite annat tyg på nåldynan bara? *funderar*


IKEA-katalogen damp ner i brevinkastet idag också.
Hittade två saker som väckte lite köplust. Ska titta lite närmare på dem i morgon när jag ska till Birsta.

Vas i emaljerat stål som skulle passa fint på fönsterhyllan i köket.

Fårskinn som skulle passa fint i soffan eller fåtöljen nu när det går mot kallare mysigare tider.
Undrar bara hur busdjuren skulle ställa sig till skinnet?


Ha det fint!

Kram
Jenny

3 kommentarer:

  1. Vilket fint trådställ :-)

    Den där kannan vill jag också ha - trist att vi har 15 mil till IKEA...


    Kram Maud

    <Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilken snäll mormor du har som skickar så fina saker!
    Visst har Ikea katalogen kommit, skönt!
    Själv har jag haft en pysseldag idag!
    Hur mår hundarna?
    Hoppas du har haft en skön dag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  3. Så fint du har fått från mormor.:-) Kram Stina

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny