22 januari 2011

Det står ju på svenska...

Underbara lördag!!
Lite tråkigt bara att halva kvällen på denna underbara dag kommer att tillbringas på jobbet.
Nej, nej... det har absolut inte hänt något speciellt som gör att den här lördagen är mer minnesvärd än någon annan lördag. :)
 Det är bara en bra dag... :)

Tack snälla ni som gav mig era åsikter om hur ni uppfattade bilden på Mia!!!! *kram*
Jag kollade på bilden från jobbets dator också och... Mias ögon ser ut som svarta hål. Hon ser nästan otäck ut!
Jag vet inte riktigt vad jag har för inställningar på min skärm (den här nya bärbara datorn och jag har uppenbara svårigheter med kommunikationen) för allt är väldans ljust på den. Ska försöka samla tålamod och kolla upp det... sedan. :)

Köpte nya numret av tidningen Jeanne d´Arc Living i går på Pressbyrån i stan. Medan jag stod där i kön så tittade jag lite mer ingående på omslaget. Hmmm... tyckte att det såg lite konstigt ut... jag förstod ju alla rubriker utan att ens behöva fundera.... nämen... det står ju på svenska!!!!!!
En väldigt trevlig överraskning må jag säga!!







Gör Er en fin lördag!!

Kram
Jenny

4 kommentarer:

  1. Men oj på svenska... Har sett denna tidning omnämnas i många bloggar den sista tiden men har faktiskt aldrig köpt den. (kanske för att den inte varit på svenska) Men nu får vi nog överväga att göra ett sådant inköp;)

    Önskar dig en trevlig helg (trots jobb)

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny.
    Vi är så stolta över att ha hamnat på din blogg-lista.

    Hoppas helgen varit till belåtenhet

    SvaraRadera
  3. Kanon att den är på svenska Gick bra förut också men svenska är ju alltid lättare:) Ha en bra dag fr. Marias Hörna

    SvaraRadera
  4. Hi Hi! Ja, ibland blir man språkblind. Du kan ju tänka sig hur jag är, som har norska runtomkring mig dagligen. Det kan gå ganska så länge innan jag uppfattar att jag läser t.ex. en norsk text när jag på förhand tänkt att den är svensk. Det går liksom in i varandra tillslut.

    Hoppas du hade en fin helg, "trots" jobb. En bra tidning hade du iaf! :-)

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny