07 februari 2011

Söta semlor utan socker

Hej på Er!

Då var det måndag igen dårå. Vet inte riktigt om det har med åldern att göra ;) men... jag tycker att veckorna flyger fram!

Nu var det ett tag sedan jag kikade in här på bloggen och hos er. Gisses vad jag har att läsa i kapp. :)
Inspirationen och orken har varit noll här den senaste veckan. Jag har varit så trött, så trött! Tycker att jag sovit bra men ändå konstant trött och orkeslös :(. Undra om det är någon virus eller annat som ligger och spökar? Järnbrist .... kanske
Idag känner jag mig lite piggare så nu... nu ska jag ta tag i min "att-göra-lista". :)

Trots tröttheten förra veckan lyckades jag knåpa ihop det sötaste jag någonsin virkat.:)
En virkad semla!!!
Supersöta och inte alls svåra att göra!
Prova vettja!! Mönstret hittat ni hos denna kreativa häxa :)
Eftersom "min" garnaffär inte hade någon fin semla-färg i Muskat, så tog jag garnet Tilda med färgkod 20 i stället. Funkade lika fint!



En fortsatt bra måndag, hoppas jag ni får!
Kram
Jenny

3 kommentarer:

  1. mmmmmmums vad god den ser ut:)

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag.

    SvaraRadera
  2. Hej hej. Tiiat in en sväng för att kolla hur du har det. Vad skönt att du känner dig piggare. Nej då, inte gammal...tiden går fort när man har roligt :) Må så gott från Marias Hörna

    SvaraRadera
  3. Hej på dig...nej ingen snö på marken egentligen. Dom stora snöhögarna ligger delvis kvar. Sådan otur för dig med all snö. Ha de gott kramar Maria

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny