03 mars 2011

Återseende

Hej på Er!

Fortsatt underbart väder här i Sundsvall med strålande sol och 7 grader varmt. :)

I går kväll återupptog jag kontakten med ett av mina projekt som tyvärr varit försummat i flera månader.
Jag började sticka på Pippi-tröjan i slutet av augusti. I början väldigt frenetiskt men sedan så kom annat mer högprioriterat i vägen.
Men nu så har jag åter tagit upp stickorna... och jag upptäckte att jag saknat dom
Jag och virknålen behöver en liten paus från varandra. :)







Önskar Er en fin dag och hoppas solen lyser på Er också!

Kram
Jenny

3 kommentarer:

  1. Härligt med fortsatt fint väder. Igår fick vi äntligen känna av solen här men idag ligger det åter ett lock över staden...

    Vad härligt med en pippitröja. Bara älskar dom, och ibland behöver man en paus från virkandet. Härligt då att man har projekt liggandes på hög;)

    Önskar dig en skön dag i solen

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Otroligt vad effektiv du är!
    Solen lyser här även idag så det känns riktigt bra:)
    Ha det gott
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Underbart väder du verkar ha...här är grått och mulet. Och flitig är du..pippi tröjor är ju så fina. Kramar Maria

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny