30 mars 2011

God morgon

God morgon på Er!

Tänk vad vissa jobbnätter är tyngre än andra!
Det känns som om jag jobbat tre nätter på rad denna natt!
Gäsp!!

Lite bilder på kontoret/pysselrummet tänkte jag bjuda på denna soliga men kalla morgon.
(Den lilla pudersnö som kom ner i natt tänker jag ignorera)

Mickes arbetsplats på dagarna och mitt pysselrum på kvällarna.

Någon riktigt fin original industrilampa överskrider våran budget med hästlängder. Denna lampa från IKEA funkar finfin som substitut.


Små kuddar fyllda med lavendel sprider väldoft från fönsterbrädan.

Nu ska jag krypa ner i sängen och sluta mina rödsprängda bruna ögon.
Önskar Er alla en fin dag!

Kram
Jenny

5 kommentarer:

  1. Jättefin plats! Då blir det soffa får dig då nu?
    Snön kommer försvinna snabbt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lampan var jättefin. Ett besök på Ikea får det nog bli framöver.

    Sov så gott och när du vaknar så skiner säkert solen med full kraft. (tyskvärmen ska vara påväg nu;)

    SvaraRadera
  3. Tycker lampan är mycket snygg!! varför betala"ihjäl sig" liksom.. :)
    Ha en bra dag! / Ann-Louise

    SvaraRadera
  4. Verkligen en inbjudande pysselhörna.
    Jag är en "ekonomisk" smålänning så föredrar loppis och gör det själv.
    Varför lassa massa pengar på ett ting när man kan fynda fler saker billigt.
    Lampan är ju dessutom super snygg.
    Hoppas du kan sova gott och får en härlig dag i solen sen.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Hej på dig. Vilken fin arbetsplats, och lampan gillade jag. Många onsdagskramar från Maria

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny