26 mars 2011

Lördag!

Hej på Er!

Underbara lediga lördag! :)
Önskar jag kunde säga det samma, underbara alltså, om vädret.
Men det blåser isvindar ute, är molnigt och ömsom regnar och haglar.
Aprilväder med andra ord.
Vi bestämde oss trots isande kalla vindar, regn och hagel för att gå det långa rundan i skogen med hundarna. Väl uppe i skogen så känner man ju inte av blåsten så illa. :)

Ett snabbt besök på Prio 1 på vägen hem resulterade i en till mässingsljusstake.
Med ljusstaken jag fyndade på Myrorna igår så väntar nu inte mindre än 5 ljusstakar på att få ändra färg.
Har jag tur så fixar sambon det under eftermiddagen. :)








En mysig lördag önskar jag Er!!

Kram
Jenny

5 kommentarer:

  1. Hej va vackert med ljustakarna o vita tulpaner, me like!
    Bara älskar dina ljusstakar på sista bilden, såna önskar jag att jag kom över.

    Hoppas du får ny färg på dina andra idag då:)
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Så vackert med vita tulpaner och de fina ljusstakarna! På bild nr två, är det en vit kudde med små "ploppar" på? har du gjort den? I vilket fall som helst så är den så fin! :)
    Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Åh, stackare. Här har vi strålande sol. Dock inte så varmt. Men när man sitter i lä värmer solen ordentligt.
    Åkte tillbaka till Erikshjälpen lite senare så fick mitt efterlängtade loppisstimulans.
    Så nu kan den underbara lördagen fortsätta.
    Underbara vita tulpaner.
    Ha en fortsatt bra dag. Kram

    SvaraRadera
  4. Åh synd att du inte fick njuta av något fint väder i lördags. Här var det soligt och den första glassen intogs (huttrandes dock) ute i solen.

    Jättevackra ljusstakar och som vanligt underbara bilder.

    Önskar dig en underbar start på dagen

    SvaraRadera
  5. Vad tråkigt med ert dåliga väder i lördags, vi hade soligt men det har blåst kallt. Ikväll har det snöat rejält...men så skall det väl vara i mars. Ha en fin start på veckan!
    Kram Pia

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny