27 april 2011

Svarta skönheter

Hej på Er!


Äntligen har jag fått tag på den bästaste svarta sprayfärgen som finns. Den är helt oslagbar när det gäller täckningsförmåga, snabb torktid och väldigt lätt att använda.
Tack snälla bror för att du kom ner med två burkar! :)


Bättre finns inte

Mässingsljusstakarna som väntat i ett skåp på att bli målade står nu på bordet i hallen - vackert svarta! :)
De två små silverljusstakarna är loppisfynd som jag glömt att visa tidigare.



Ha nu en fortsatt bra dag!

Kram
Jenny

3 kommentarer:

  1. Aha! Jag ser inte riktigt vad det är för ett märke? Var kan man hitta den? Jag är alltid pigg på att hitta en ny bra sprayfärg. För visst blir det en otrolig skillnad så fort med sray!!

    SvaraRadera
  2. Så snygga de blev.
    Underbart att du fick tag i färgen.
    Ha en riktigt skön Torsdag,
    Kram Malin

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny