25 april 2011

Vit hortensia på brunt bord

Hej på Er!


En vacker vit hortensia gör sig fint på det bruna loppis-fyndade bordet.
Ett bord som får vara brunt ett tag till ( så länge jag lyckas hålla hortensian vid liv)







Jag har sett i många bloggar att man tydligen kan torka hortensia.
Efter mycket googlande på ämnet så har jag lärt mig att de kan torkas på ett mörkt och svalt ställe.
Sagt och gjort... den största blomman är nu avklippt och hänger i förrådet, där det är både mörkt och svalt.
I min fantasi kommer blomman att torka och bli sådär fin, vacker och skir som jag sett i alla andras bloggar. :)


Önskar Er en fortsatt fin dag!

Kram
Jenny

2 kommentarer:

  1. Blev supermysigt ju.
    Hoppas din torkning går bra.
    Ha en fortsatt härlig dag,
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hum...vi har ett sådant litet bord på vinden..kanske skall ta fram det. MEN vart skall jag ställa det..hum- Hoppas du haft en underbar Påsk. Det har vi haft här hemma. Kramar Maria

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny