12 september 2013

Min personliga almanacka 2014

Hej!

Idag damp den ner i brevlådan.:)
Min almanacka för 2014.

Framsidan
 
Trevliga små bilder. Hade ingen aning om att det fanns något som heter Lakritsens dag. Men det gör det... och då "måste" den firas ;) Undra om chokladens dag finns också?
 
 
Baksidan. Jag älskar det kortet på Sierra. 

Jag är så supernöjd med almanackan, den blev så mycket finare än vad jag föreställde mig att den skulle bli.
Gissa om jag längtar till det nya året så att jag kan börja använda den.
Den är beställd härifrån.

Ta hand om er!
/Jenny

1 kommentar:

  1. Så jättefin bild när De sitter i soffan allesammans.
    SÅ HIMLA GULLIGT.
    jAG HAR OCKSÅ FÅTT MIN ALMANACKA SOM MIN DOTTER GJORT, MAMMA
    C. DEN ÄR LITE PERSONLIG OCH MYCKET TREVLIG.
    HON GÖR DEM PÅ DATORN ÄT OSS I FAMILJEN.

    FINA HUNDAR NI HAR, KRAM HARRIET

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny