24 september 2013

Studier och inlärning

Hej!

Det har regnat till och från här idag. Just nu så vräker det ner :)
En passande dag för att studera rallyskyltar och försöka lära in de nya sakerna hos hundarna.
Har hittat många fina och beskrivande filmer på youtube om hur man kan lära in rallymoment. Tack till alla er som lägger upp sådant!




Annars så har det inte hänt så mycket den sista tiden. Jag har skolats in hos en annan brukare och ska på onsdag träffa en annan. Om allt klaffar så är tanken att jag ska jobba hos dessa två brukare framöver. Det som kan vara hos ena brukaren är att det är dygn. Man jobbar alltså från eftermiddag till förmiddag nästa dag med sovande jour. Jag som har problem att sova borta kan det bli lite knasigt för. Men jag får göra ett försök om det klickar i morgon mellan oss.



Ta hand om er!

Kram
J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny