04 november 2013

Önskar mig...

God kväll!

Usch... nyss hemkommen efter kvällspromenaden med hundarna.
Blött, mörkt och kallt ute.
Varmt och mysigt inne trots blöta och smutsiga tassavtryck över hela golven. :)

Att skriva önskelistor till jul har jag inte gjort på flera år, men däremot brukar jag skriva upp de saker jag funderar/planerar att köpa vad tiden lider.
Högst upp på den listan finns bland annat ett simkörkort för hundarna hos Valla Djursjukhus.
Ett perfekt sätt att fortsätta simträna dem nu när vädret inte längre tillåter utomhusbad (även om Mia mer än gärna skulle fortsätta vinterbada)
Vidare finns några böcker som jag känner mig sugen på bla dessa två:


Av vad jag har förstått så är denna bok det närmaste man kan komma den heliga graalen inom lydnadsträning. En bok som absolut kommer att finnas i min "hundbokhylla"



En ny bok av mina två favoriter Sanna och Sania. Ett måste för mig som bara älskar deras andra böcker :) Tyvärr så får jag ge mig till tåls ända till nästa vår. Men den som väntar på något gott...


Jobbdag i morgon så det är till att tänka på refrängen.

Kram
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny