12 november 2013

Vägarna förbi...

Hej!

Trotsade regnet idag för att tilsammans med kompis gå en sväng i skogen med hundarna.
Även om jag helst håller mig inne när det regnar så behöver hundarna komma ut. Så istället för att lida sig igenom stadskoppelpromenader i regn så är blir det lite roligare med skogspromenader utan koppel.

Ingen av hundarna bekymrade sig nämnvärt över det bedrövliga vädret. De sprang som tokar i skogen och busade. Mia och Selma ansåg att de inte redan var tillräckligt blöta utan behövde blöta ner sig ännu mer med hjälp av några diken med smutsvatten. Sierra och kompisen Ni¨no lät sig nöjas med det blöta som kom uppifrån.

På väg hem fick jag ett infall att åka förbi Återvinningen i Hackefors. Hade en viss förhoppning om att även de skulle ha börjat med försäljning av julsaker...men inte.
Däremot hade de 20% rabatt på tavlor och ramar. Så två ramar fick följa med mig hem samt ett par skoläster (tror jag bestämt att det heter).

Hundarna ligger nu trötta men lyckliga och sover på sina filtar.
Jag ska köra igång en ljudbok och börja måla ramar och klocka.

Kram
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny