09 juli 2010

Första riktiga inlägget!

Puh... åter en otroligt varm dag!
Jag är glad för alla de människor som avnjuter sin semester... själv så gick jag av i morse efter ett nattpass och jag kan säga att det är inte lätt att försöka sova på dagarna när det är så här varmt. Funderade ett tag på om jag skulle försöka mig på att baxa ner sängen i förrådet i källaren.
Det hela slutade med att jag klev upp efter endast 3 timmars "sömn". (gäsp)

Hela den här dagen har jag gått runt i en trötthetsdimma. Vilket inte hindrade mig från att ta Hedda (min svarta oväxlade cykel med fotbroms) och cykla iväg till loppis.
Japp, jag hittade en hel del fynd även denna gång.
(Visar lite bilder på mina fynd bara jag lärt mig hur man lägger upp bilder)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny