12 juli 2010

Nattuggla... jajamän

Jag är helt hopplös!!! *suck*
Att jag aldrig kan komma i säng i tid på kvällarna! Det är en hiskelig tur att jag jobbar natt hela sommaren. Tänk att försöka ta sig upp 05:00 med mina "komma-i-säng-tider". *ryser*

Eftersom jag började blogga bara för några dagar sedan så håller jag fortfarande på att lära mig alla funktioner här. Det är därför som bloggen ändrar utseende titt som tätt. *ler*
Nu har jag lagt in lite mer bilder där vid sidan om så att säga (det heter säkert något speciellt... vad vet jag). Jag har också lagt in lite (fler kommer) adresser till några av alla underbara nätbutiker som finns.

På återseende! ;)

/Jenny

P.S Det blev lite för varmt med alla ljusen så nu står balkongdörren på vid gavel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny