09 juli 2010

Veckans loppis fynd!



Trots lite sömn så känner jag mig oförskämt pigg (kan ha att göra med det stora antalet koppar kaffe jag hinkat i mig under dagen)

Jag tog, som jag skrev innan, en tur med Hedda idag. Det resulterade i två loppis besök. Den ena var jag iväg till redan tidigare i veckan också, men väl värt ett andra besök, och kanske också ett tredje ;)

Jag har varit på loppis sammanlagt fyra gånger den här veckan och hittat lite smått och gott varje gång. Tänkte visa alla mina fynd:


En bibel från 1890 för 40 kr.

Med underbart typsnitt

En stor korg för 100 kr

Handdukar med monogram 6 st för 80 kr

Knivar och gafflar 6 av varje för 50 kr

Som ser ut såhär och som vi använder till vardags (Oj, lite suddig bild)
3 st andra knivar och några skedar för 1 kr/st

5kr/st

Jag fyndade även en gammal resväska (ganska sliten men fin). Har dock inte hunnit ta kort på den, så den visar jag någon annan dag.

Nu ska jag försöka komma ner i sängen och sova för i morgon får vi efterlängtat besök.

Ha det så bra!


1 kommentar:

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny