10 februari 2011

...

Tack å bock för mig!

Snöstormen härjar utanför fönstret... jisses sicket väder vi har här i Sundsvall!
Nu vill jag inte vara med längre...
Nu går jag i ide...
...återkommer tidigast till midsommar!!!

Önskar er en fortsatt trevlig kväll!
Kram Jenny

P.S Tänkte visa er en bild på hur eländet utanför fönstret ser ut men... vågar mig inte ut.
För att ge er en hum om hur det ser ut så... tänk er att ni häller upp mjöl i en djup talrik och stoppar ner hela ansiktet i mjölet. Öppna nu ögonen i mjölet och.... tja.... så vitt är det här.... nu...

2 kommentarer:

  1. Det är full snöstorm här med :( uuu tur att jag får skjuts idag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du ryckt upp dig nu! Tittar in för att önska dig en skön helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny