08 februari 2011

Vacker klädsel

Kontoret/datarummet/cykelreparations rummet/skräprummet finns det också projektplaner för i år. "Problemet" är att det måste vara funktionellt för många saker. Micke behöver använda rummet som kontor eftersom han jobbar hemifrån.Jag skulle vilja att det även fanns plats för mina pysselsaker samt att det skulle fungera som typ bibliotek med en skön fåtölj.
Det enda beslut vi än så länge har kommit fram till är att det ska inredas i samma stil som resten av lägenheten.

Surfade runt på Stoff och Stil´s hemsida och såg denna superfina fåtölj-klädsel.
Den skulle passa på kontoret/datarummet! :)
Tyvärr så... kommer jag aldrig att få tid eller tålamod till att sy en klädsel.... på fri hand... dessutom...




Nu ska jag fortsätta sy sängkappan. Det har tagit hela dagen... och jag är inte klar än. :)

En skön kväll önskar jag Er!

Kram
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny