17 februari 2011

Prio 1

Har ni också drabbats av konstiga, frågande eller idiotförklarande blickar när ni är inne på seconhand/loppis-butiker?
Jag fick en frågande/undrande blick idag inne på Prio 1.
Ja, jag kan faktiskt hålla med personen med den undrande blicken.

Ser man på mina finfina fynd för 37 kr så kan man faktiskt undra.
Men ser man möjligheten vad dessa saker kan bli så... då ler man och nickar förstående. :)


Vit färg och en lampkjol av linnetyg kommer att göra susen :)

Som sagt... 37 kr för lampa, lampskärm och 6 böcker.
Man kan inte annat än att tycka om Prio 1!

Kram
Jenny

4 kommentarer:

  1. Kom på att jag också har en guldfot som jag har tänkt måla! Undrar i vilken skrubb den har hamnat..... Måste leta fram den ....
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  2. Ja det är fantastiskt vad fint det kan bli :) Vilka fynd, GRATTIS. Önskar dig en trevlig helg från Maria

    SvaraRadera
  3. Ser genast hur fint det kommer bli:) Det gäller att ibland ta på sig de vita glasögonen, för då kan man verkligen göra fynd.

    Önskar dig en fortsatt trevlig kväll

    SvaraRadera
  4. Fynd!!! Ser också hur bra det kommer bli!!!

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny