09 februari 2011

Dröm om sommaren...

Underbart vackert väder i dag!! :)
Först ut idag var en lång promenad med hundarna, in för en värmande kopp kaffe och sedan blev det en stunds träning ute med hundarna var för sig. Jag har tyvärr legat på latsidan med hundträningen ett tag nu. Måste bättra mig...


Resten av eftermiddagen tänkte jag drömma mig bort. :)
Om jag sitter i hörnet av soffan så strålar solen rakt på mig...och blundar man då så kan man nästan få känslan av att det är mitt i sommaren :)
För att förstärka fantasin av sommar tänkte jag virka några jordgubbar...

Bilden lånad från nätet.
 Önskar Er en fortsatt skön onsdag!
 Kram
Jenny

5 kommentarer:

  1. Härliga virkade jordgubbar. Visst är det underbart när virktraditioner förs vidare;) Och gissa om vi blev sugna på jordgubbar nu...

    Önskar dig en fortsatt trevlig onsdagskväll

    SvaraRadera
  2. åååå så söta dem jordgubbarna var:). Jag vill oxå säga att jag älskar din header bild, så underbar! Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, ligga i soffan en hel dag vore något jag gärna skulle vilja göra. Tyvärr har vi ingen soffa på mitt jobb och så tycker visst inte min arbetsgivare att jag ska slappa på arbetstid. Jättekonstigt, jag vet! ;-D

    SvaraRadera
  4. Härlig bild..
    Låter härligt först ute med vovvarna Sen väl förskänt vila på soffan.
    Ha en härlig Torsdag
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  5. Å vad du pysslar och virkar och har dig. Vad duktig du är.

    Härlig torsdag till dig
    AC

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny